Hong Kong’un Tseung Kwan O Bay Geçiş Köprüsü Trafiğe Açıldı
HONG KONG, 12 Aralık (Xinhua) — Çin anakarasından bir şirket tarafından inşa edilen ilk bağımsız köprü olan Tseung Kwan O Körfez Geçiş Köprüsü Pazar günü trafiğe açıldı.
Büyük bir deniz geçiş koridoru ve Hong Kong’un güneydoğusunda, New Territories’deki Junk Körfezi üzerindeki Körfez Geçişi Bağlantısının ana projesi olan Tseung Kwan O Körfez Geçiş Köprüsü, China Road and Bridge Company tarafından inşa edildi ve dörtten fazla zaman aldı. inşa etmek için yıllar.
Çin’in Hong Kong Özel İdari Bölgesi (HKSAR) İdari Sorumlusu John Lee, Cumartesi günü Tseung Kwan O-Lam Kalay Tüneli ve Körfez Geçişi Bağlantısı’nın teslim töreninde yaptığı konuşmada, HKSAR hükümetinin daha fazlasını başlatarak altyapıya odaklanacağını söyledi. ulaşım projeleri ve mevcut ağların güzelleştirilmesi. Bir yaklaşıma bağlı kalacağını ve gelecek yılın sonuna kadar ayrıntılı bir plan yayınlayacağını söyledi.
Tseung Kwan O’daki Körfez Geçişi Bağlantısı yaklaşık 1,8 kilometre uzunluğunda olup, bunun bir kilometresi su üstü viyadüktür. Çelik köprü, açık deniz viyadüğünün ayrılmaz bir parçasını oluşturur.
China Road and Bridge Corporation’a göre köprü, Hong Kong’un en uzun açıklıklı ve en ağır çelik kemerli köprüsüdür.
Çelik köprü bileşenleri anakarada prefabrike edildi ve yaklaşık 200 metre uzunluğundaki köprü, Çin’in doğusundaki Jiangsu eyaletindeki Nantong şehrinden Hong Kong’a teslim edildi.
Bu proje ile Çin’de ilk kez köprü montajı için “yüzdürme yöntemi” uygulandı ve proje grubu heyetim için gelgit koşullarını da dikkate aldı.
Köprü projesinde saha dışı imalat ve montaj, tüm köprü teslimatı ve yerinde montaj benimsenirken, köprünün kemerleri için yüksek dirençli S690 çelik kullanımı çığır açan bir yenilikti.
Köprü, Hong Kong’un görüntüleme platformlarının yanı sıra bir taşıt yolu, kaldırım ve bisiklet yolu içeren ilk açık deniz viyadüğüdür.